Tarnijaid

Tarnijaid pole

Kõik enim müüdud tooted
  • Uus

Voge DS900X

Standardvarustuses

- 4 võimsusprogrammi (SPORT, ENDURO, STREET ja RAIN)

- QUICKSHIFTER üles ja alla,  sidurita käiguvahetuseks

- Kodarveljed (21″-17″) koos siselohvita rehvidega

- Püsikiiruse hoidja

- TCS veojõukontroll

- Lenksuamort

- LCA (sõidurajavahetusabi andur)

- TPMS rehvirõhu seiresüsteem

- Täis LED-tuled

- 7″ TFT-värviekraan 

- Bluetooth ühenduvus koos navigatsioonivõimalusega

- DASH CAM (armatuurkaamera)

- KEYLESS käivitussüsteem

- BREMBO pidurid

- Kaks 305 mm esipiduriketast ja üks 265 mm tagumine ketas

- Viimase põlvkonna ABS deaktiveerimine

- KYB täielikult reguleeritav 43mm USD esiamort

- KYB täielikult reguleeritav monoamort taga

- Vedrustuse pikkus 207mm ees ja 198mm taga

- Täiendavad LED udu-/lisatuled

- Reguleeritavad heeblid

- Käepideme kaitsmed

- Reguleeritav tuuleklaas

- Soojendusega sadul

- Soojendusega käepidemed

- Pistikupesa ja USB-laadimisport 

- Mootorikaitse

- Roostevabast terasest külgmised kaitsed ja radiaatorikaitse

- Roostevaba väljalaskesüsteem

- Külg- ja keskjalg

9 490,00 €
Maksudega
Kogus
Küsi saadavust!

  Security policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Delivery policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Return policy

(edit with the Customer Reassurance module)

Kirjeldus

Voge mootorrataste lipulaev, DS900X on ka esimene preemiumklassi tänavaenduuro, mida turustatakse VOGE kaubamärgi alt. Tänu oma sooritusvõimele ja omadustele pälvis DS900X koheselt paljude heakskiidu ning tõusis oma segmendis tippu. See pole ka ime, sest tänu aastatepikkusele koostööle BMW-ga on sellel mudelil mitmeid ühiseid omadusi, jagades sama DNA-d.

DS900X on suurepärane seiklusratas, sõitmiseks igal pool, kahekesi või üksinda.

Tule proovi ja veendu ise. 

MOOTOR

Mootori tüüp Rida 2, vedelikjahutusega, 4-taktiline

Kubatuur 895 cm3

Kompressiooniaste 13.1:1

Klappide/ Sisselaske süsteem DOHC

Toitesüsteem: Sissepritse Bosch

Süüde: Digitaalne

Käivitus: Elektristarter

Õlitus: Sundõlitus, märgkarter

RAAM

Raami tüüp: teras

Amort esimene: Kayaba USD, reguleeritav eelkoormus, läbimõõt 43 mm, töökäik 194 mm.

Amort tagumine: Kayaba monoshock, reguleeritav eelkoormus, töökäik 198 mm

Rehv, esimene: 90/90-21 kodarvelg, Pirelli

Rehv, tagumine: 150/70-17 kodarvelg, Pirelli

SOORITUS

Maksimum võimsus: 70 kW {95 hj} / 8,250 p/min

Maksimum vääne: 95 N*m / 6,250 p/min

ÜLEKANNE

Ülekanne: 6-käiguline, Quick shifter

Lõppülekanne: Kinnine kett

Sidur: Märg, mitmekettaline, libisev

PIDURID

Pidurid, esimene: kaks 305mm ketast. Brembo kahe kolvilised sadulad, ABS

Pidurid, tagumine: 265 mm ketas, Brembo ühe kolviline sadul, ABS

Mõõdud (P x L x K): 2325 mm x 940 mm x 1,420 mm

Kliirens: 190 mm

Kütusepaagi maht: 17 liitrit

Istmekõrgus: 825 mm

Sõiduvalmis mass: 215 kg

Toote üksikasjad

Jälgi meid Facebookis